woensdag, oktober 18, 2006

Ooh wat erg!

Ik beleefde een vreemde pauze op de VU, dinsdag. De twee gezelschappen waarmee ik achtereenvolgens aan tafel zat waren namelijk exact tegenovergesteld.

Eerst schoven twee jongens en een meisje aan die een diepgravend gesprek begonnen over de bijbel. Bottom line: de bijbel laat best ruimte voor interpretatie en we hebben ontzettend zin daar onderzoek naar te doen.

Na 20 minuten vertrokken ze en namen drie meisjes plaats aan tafel. Zij begonnen ook een diepgravend gesprek, maar wel een van andere orde.

Die Vincent, dat is zo’n slet, was het eerste wat ik hoorde. Echt heel slecht was het. Ik bedoel, ik wilde best met hem gaan, maar hij wilde een ander meisje bijstrepen op z’n lijstje, zei die. Nou ja zeg!

Dat was het moment dat ik weer even terugdacht aan het eerdere drietal, dat inmiddels waarschijnlijk alweer midden in een apostel zat.

Overigens, het meisje had nog wel een vervanger voor Vincent gevonden. Koen was dat, en het resultaat was echt heel erg slechte seks. Ooh wat erg zeg, echt heel erg slecht.

Nou, inderdaad.

1 opmerking:

Anoniem zei

Laat Cisca het maar niet horen....