woensdag, maart 07, 2007

Smoothiemaker

Afgelopen zomer deed ik mee aan de Grote Oren Cup, een voetbaltoernooi voor sportjournalisten. Ons LC-team lag er snel uit na volkomen onterechte nederlagen tegen onder andere Studio Sport en SBS6.

Johan en ik waren als enige van ons team nog in de kleedkamer toen ineens Glenn Helder, die onder andere voetbalde bij Vitesse en Arsenal, kwam binnengewandeld. Ook uitgeschakeld. Hij ging maar eens douchen.

Niks raars aan, maar toch raar, als er ineens een oud-international in zijn nakie naast je staat. Helder vroeg om shampoo, Johan gaf hem een proefflaconnetje. Hou maar, zei hij joviaal.

Na het omkleden liepen Johan en ik naar de rest van het team, dat al aan het bier zat. Johan vertelde van Helder. Zijn verhaal besloot hij enthousiast met: het is een smoothie!

Hier moest ik aan denken toen Annemieke, mijn huisgenote, laatst met een smoothiemaker aan kwam zetten.

Geen opmerkingen: