zondag, januari 07, 2007

Nieuwe agenda

Ik heb een nieuwe agenda. Oranje is ie. Ik had ook voor blauw of groen kunnen kiezen, maar het werd oranje. Gekke bui.

Het is maar een klein dingetje, mijn nieuwe agenda, maar er staat ontzettend veel in. Verjaardagen van de Koninklijke familie, feestdagen, buitenlandse feestdagen, waterstanden in Rotterdam, vliegafstanden, een voedingsmiddelentabel, verkeersregels in het buitenland, en vanzelfsprekend: nog veel meer.

Nu weet ik dat het 17 september om 07.55 uur hoog water is in Rotterdam, dat het vanaf Schiphol krap 16 uur vliegen is naar Manilla en dat er in een eetlepel olijfolie 10 gram vet zit.

Wat mijn nieuwe agenda niet heeft is een kaart van de wereld. Had mijn vorige agenda wel, zodat ik bijvoorbeeld nooit zou verdwalen in Afrika. Dat is in 2007 niet langer uitgesloten.

Geen opmerkingen: