dinsdag, september 05, 2006

Echte Jordaners

Werd het toch nog spannend. Was het de VU net gelukt het nieuwe master programma goedgekeurd te krijgen, was er op 1 augustus nog maar 1 aanmelding binnen.

Zoals het er begin vorige maand voor stond, leek alleen Martijn te gaan beginnen met de master. Daarvoor hadden ze natuurlijk geen opleiding bedacht en docenten aangenomen.

Maar gelukkig, maandag waren we met acht. Zo blij waren ze daar bij de VU mee, dat we gingen lunchen met de docenten. Acht studenten, negen docenten, en broodjes, soep en fruit.

Tijdens de introductie op het masterprogramma hield een van de docenten een lezing over de geschiedenis van Amsterdam. Nu weten we dat de echte Jordaners in Almere wonen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee, wat grappig, ik doe ook een master journalistiek aan de VU. Zit jij soms bij mij in de klas? Stom dat ik dat niet weet, maar onze klas is ook zo enorm groot! Misschien kun je vrijdag iets doen waardoor ik weet wie je bent, bijvoorbeeld je middelvinger opsteken tijdens het college Interviewen. Ik ben dat meisje die dinsdag erg leuk afstak bij het gedrocht met rood haar dat naast haar zat.

Anoniem zei

Grote klassen, daar gaat ons onderwijs aan ten onder...

p.s.: Ik denk dat de schrijver van deze blog inderdaad wel opvalt als hij tijdens college zijn middelvinger opsteekt :)

Anoniem zei

dat meisje die?

Succes met je master!