vrijdag, september 29, 2006

Knipperen

De Wereld Draait Door is een leuk programma. Lichtvoetig, snel, humoristisch en met Matthijs van Nieuwkerk, al even lichtvoetig, snel en humoristisch.

Dinsdag ging ik met Jasper en Annemiek naar een uitzending van DWDD. Aapjes kijken, eigenlijk. Het verschil met Artis honderd meter verderop: na het kijken mochten we vragen stellen aan de man in het middelpunt, Van Nieuwkerk.

Toen ook dat voorbij was, was een biertje en dan naar huis het plan. Die planning klopte gedurende vijf minuten. Toen besloten we ook bij de uitzending van Pauw en Witteman te gaan zitten.

Joop Schafthuizen was daar een van de gasten. Hij praat niet al te snel, waardoor oplettende kijkers alle tijd hadden mijn televisiedebuut te beoordelen. Ik was de hele tijd in beeld.

Jammer genoeg sneeuwde mijn performance als man-in-het-publiek enigszins onder doordat ik last had van mijn lenzen. Je zat de hele tijd te knipperen, belde Jelmer na afloop door.

Dat kon ik niet ontkennen.

Geen opmerkingen: