donderdag, juni 08, 2006


Komt een man bij de dokter

Als je zoals ik twee maanden last hebt van je hoofd, dan kom je nog eens ergens. Bij de neuroloog bijvoorbeeld, helemaal in Sneek.

Voor dokter Holscher zette ik mijn beste beentje voor. Tijdens het hinkelen, maar ook tijdens het virtueel koorddansen en toen ik met mijn ogen dicht het puntje van mijn neus moest aantikken (met mijn wijsvinger).

Ging lekker allemaal vanmiddag, zoals ook ons gesprek vlotjes verliep. Gebbetje hier en daar en op gezette tijden een serieuze frons. En blikken van verstandhouding natuurlijk. Ze schoten over en weer.

Tot slot luisterde Holscher ook nog even naar mijn slapen. Eerst links, daarna rechts. En toen was het voorbij. Ik rekende 70 cent af bij de parkeerautomaat en dacht: dat was zo gepiept. Ja, neurologisch zit het bij mij wel snor.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gelukkig maar..