maandag, juni 19, 2006


Leedvermaak kost ook tijd

Wie moet blokken voor een tentamen statistiek, zit niet te wachten op mooi weer. Vandaag begon dan ook prachtig. Want op het moment dat ik los zou gaan boven een dik boek, gebeurde het.

Eerst haalde de wind aan, toen werd het donker en vervolgens begon het ongenadig hard te plenzen. Ik moest zelfs een lichtje aandoen om de sommetjes te kunnen blijven zien. Kun je nagaan.

Wat wel weer jammer was: het hoosde zo, dat het kijken naar voorbij fietsende ongelukkigen een vermaak op zich was. En leedvermaak kost ook tijd. En vanmiddag was het weer gewoon 27 graden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je dat al leuk vindt, had je mij moeten zien toen ik in april door een plotselinge sneeuwstorm naar het station fietste. Geen blits regenpakkie, geen handschoenen... en toen ik in de trein zat, helemaal doorweekt en sneeuw in mijn haar, ging de zon schijnen...




En brullen maar!

Anoniem zei

Tevens is bewezen dat door het schrijven van een nieuw blogje de productiviteit met -1,5 * de standaarddeviatie (= wortel van de variante oftewel de gemiddelde gekwadrateerde afwijking) afneemt.

Anoniem zei

Tja jongen. Als ik het straks allemaal uit moet leggen kan het zonnetje maar beter stralen...