dinsdag, juli 25, 2006


Alle kleuren van de regenboog

Ik ben vast niet de enige die de afgelopen weken heeft overwogen een ventilator aan te schaffen. Avond na avond in een klam bed gaat snel tegenstaan.

En ik ben vast ook niet de enige die dacht, ach, die warmte is zo weer voorbij en dan zit ik met een ventilator die ik nooit gebruik. Dat is ook zo, maar iedere dag dat het warm blijft, is dat ding wel verrekte handig.

Maar mooi niet kopen ondertussen, terwijl ze geen kont kosten. Een gedachte waar je het nog warmer van krijgt. Maar ja, denk je dan, als ik nu een koop, dan is het warme weer vast snel weer verdwenen.

Het komt er op neer dat ik waarschijnlijk nooit een ventilator zal kopen.

Vorig jaar zomer kocht ik trouwens nog wel een klein miniventilatortje, bij de Blokker. Ik haalde daar batterijen, zag het ventilatortje hangen bij de kassa en dacht, dat is wel handig, voor als het vanavond in bed heel warm is.

Ga ik die avond in de hitte op bed liggen en doe ik dat ding aan, krijg ik een berg licht en geen zuchtje wind op me af. Alle kleuren van de regenboog. Het bleek geen ventilator, maar een miskoop. Misschien dat dat me weerhoudt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested

Anoniem zei

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»