dinsdag, juli 18, 2006


Die Italiaanse loodgieter

Mijn vader gaat soms skeeleren, en als hij dan zijn helm op heeft, dan is hij van boven net Super Mario, die Italiaanse loodgieter uit dat computerspelletje.

Ze lijken sowieso wel een beetje op elkaar, Super Mario en mijn vader, want ze hadden beiden in eerste instantie geen hoofddeksel. Vader ging een paar keer onbeschermd op pad voor hij besloot een helm aan te schaffen, bij kleine Mario konden ze het technisch niet voor elkaar krijgen dat zijn haren meebewogen wanneer hij door het beeld sprong.

Maar dat was ook in het begin van de jaren tachtig.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Rutger,

Ik herken alleen de vloerbedekking van jullie trap thuis, maar de rest iets minder. Overigens: je hebt het over personen en dan is het "beiden" met een n op het eind en het zijn twee verhaaltjes die ik vandaag heb gelezen die ""beide" door jou zijn geschreven. en dat laatste doe ik jou direct weer niet na.

groet, Jeep

Rutger zei

Skerp! En veranderd..:-)

Anoniem zei

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anoniem zei

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anoniem zei

Your website has a useful information for beginners like me.
»