vrijdag, juli 07, 2006

Toppertje

Wat ik las op nos.nl

3FM-jock Giel Beelen heeft vrijdag radiogeschiedenis geschreven door twee uur lang hetzelfde nummer te draaien. Het lied Toppertje en een Breezer Ananas van de Amsterdamse entertainers Guillermo en Tropical Danny werd zo'n twintig keer gedraaid in het programma Leuk is Anders. Het regende tijdens de uitzending boze e-mails en smsjes.

Ik heb een deel van de twee uur gehoord en had helemaal niet de neiging om een boos smsje te sturen. Waarom zou ik ook? Ik bedoel, het is een hartstikke zomers nummer man, met teksten als moppie, ga je met me dansen, ik ben het slagroom en jij het stukkie fruit, heerlijk toch? En die beat dan jongen, voetjes van de vloer, serieus.

Toppertje is een kneiter van een zomerhit, dat zweer ik je, zeker weten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»