maandag, april 02, 2007

Ideaal

Voor mijn verjaardag gingen Aly en Sytske naar de winkel voor een aardigheidje. Toen ik ze op straat tegenkwam hadden ze de inkopen net gedaan.

Ze vertelden dat ik er maar niet te veel van moest verwachten. Het was vooral een nuttig cadeau. Voor in m’n huisje enzo.

Janne vertelde een uurtje later dat de twee aardig aan het twijfelen waren geslagen of hun cadeau nou wel zo leuk was. Nu wilden ze het me beide niet geven. Dus toen Sytske mij die middag officieel kwam feliciteren, vroeg ik of ze er nog uit waren gekomen, waarop Sytske verklaarde dat ze het maar gewoon thuis had laten liggen. Dan moest Aly het wel meenemen.

Aly kwam ’s avonds en die had het mooi in de keuken neergelegd voor ze de kamer binnenkwam. Ik raakte nu toch wel geïntrigeerd door het vreemde (maar nuttige) cadeau.

Nou, het was dus een pan die perfect geschikt is voor mijn dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groente en kookt alsof ie nooit anders heeft gedaan. Ideaal.

Geen opmerkingen: