dinsdag, april 17, 2007

Rutger laat zich niet vangen en slaat terug

Zo trots en koel als het op de foto staat, zo trots en koel dronk ik het blikje vanavond leeg. Niet in één teug, maar wel heel vlot. En ik genoot!

Ik meen me daarmee te hebben gerevancheerd voor het akkefietje van een week geleden, toen ik tevergeefs op zoek ging naar 33 centiliter Coca-Cola Light. Ik ben er weer!

Vorige week dacht ik nog dat ik verloren was, dat de marketingmannetjes me hadden. De totale overwinning voor de conceptbedenkertjes, jammerde ik. En wat ik nu wel toe kan geven: ik voelde me verloren. De vooruitzichten waren niet best.

Maar ziedaar, ik hervond mijn veerkracht en sloeg vanavond dus keihard terug, met een blikje First Choice. Open minded en niet te vangen, dat ben ik. Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ga echt volledig mijn eigen gang. Mij krijgen ze er niet onder. (oerkreet)

Of het moet die kerel van de Albert Heijn zijn, want die is tof. Maar dat vertel ik een volgende keer wel.

Geen opmerkingen: