vrijdag, mei 04, 2007

Rutger hangt de vieze man uit

Geachte mijnheer Rouvoet, Beste André,

Sinds uw partij een scharnierfunctie vervult in onze regering, bemerk ik hoe langer hoe meer een zedenoffensief.

Diverse reclamecampagnes zijn doelwit geworden van uw volgelingen, omdat ze vrouwen zouden afschilderen als lustobject en gebruiksartikel. De algemene strekking: dood aan het bloot.

Door het offensief en de aandacht daarvoor in de media ben ik er eens op gaan letten, en inderdaad: langs de snelweg, op het station en in het bushok, overal glanzen wulpse vrouwenlichamen de passant tegemoet.

U moet weten, voorheen lette ik nooit zo op reclame. Nu doe ik dat wel en geniet ik met volle teugen van al het moois. Ik wil u en uw gemotiveerde achterban daarvoor hartelijk bedanken.

Vriendelijke groeten,
Rutger

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig!!