donderdag, mei 24, 2007

Undercover in Scheveningen

De ABN AMRO North Sea Regatta is een prachtig evenement. Spectaculair zijn de zeilwedstrijden op de woelige Noordzee, supergezellig zijn de avonden op de vaste wal. Ieder jaar weer is de Regatta een onvergetelijke gebeurtenis voor de vele enthousiaste en sympathieke deelnemers.

Ik weet dat, want ik vertrek vanavond richting Scheveningen om tot en met maandag kritisch verslag van het festijn te doen in een dagelijks Regattamagazine.

Janne had haar tas ook al ingepakt – ik zou in Scheveningen een hotel betrekken en dat leek haar ook wel wat – maar dat feest gaat helaas niet door: het hotel is van de baan en ik logeer bij een soort Regattabobo.

Met betrekking tot mijn zoektocht naar onthullende Regattamisstanden zit ik daar als onafhankelijk en kritisch Regattaverslaggever weliswaar uitstekend op mijn plek, maar jammer is het wel.

Geen opmerkingen: