zondag, mei 06, 2007

Scherpe inzichten en terzake kundig

Zo, de kop is eraf. Met een paar rake citaten over webloggen heeft mijn carrière als mediawatcher een aanvang genomen.

Mijn uitspraken stonden opgetekend in Nobiles, een blad dat hoogopgeleide studenten en starters bijpraat over loopbaan en studie, en in dit geval dus ook over webloggen.

Als mediawatcher heb ik daar zeker wel wat over te melden. Daardoor zijn ze natuurlijk ook bij mij terecht gekomen. Zo deel ik met de wereld dat op internet iedereen een schietschijf kan worden. Scherpe inzichten mensen! Terzake kundig!

Dus, nu lijkt het mij dat mijn kostje wel is gekocht, als mediawatcher. Mijn uitspraken in Nobiles zijn een verfrissende knop, waar spoedig een prachtige, terzake kundige en welbespraakte bloem uit zal groeien. Rutger, mediawatcher.

Laat ze maar bellen. Of mailen, want dat medium watch ik ook.

Overigens, ook geciteerd in Nobiles is Nynke. Geen collega-mediawatcher, wel een blogger. Doet ze goed.

Geen opmerkingen: