maandag, augustus 27, 2007

Chef Intimiteiten bij Sanadome

Janne en Elizabeth hadden het mooi voor elkaar. Twee dagen in de thermische en mineraalrijke ambiance van Sanadome in Nijmegen, en tussendoor een nacht in de superieure suite van het hotel dat erbij hoort. Zachte huid gegarandeerd.

Zeg nou eens, een zachte huid, wie wil dat nou niet, en dus togen Hilbrandt Yde en ik ook naar Nijmegen.

Lekker in het warmwaterbad van 37 graden (zorgt voor een diepe ontspanning), in het thermale buitenbad (toch ook nog 33 graden en met whirlpools, massagestralen en de hele reutemeteut), in de eucalyptische stoomkamer (45 graden en met stimulerende en ontslakkende werking op het lichaam), en onder de zonnebank, om mijn huid de teint te geven die het verdient.

Het zoutwaterbad met Dode Zee-effect sloeg ik over. Leek me thermaal niet helemaal Yin Yang om dat balansaccent ook nog aan te brengen.

Het was allemaal erg ontspannend. Enige smetje waren de hitsige stellen die her en der opdoken. Steeds lag er wel ergens een koppel te vozen. De mannen hadden blijkbaar last van hun eigen Dode Zee-effect. Niet goed voor het mineraalrijke thermale water uit eigen bronnen, lijkt me.

En dat terwijl de bordjes rondom de baden duidelijk vermeldden dat zowel gewenste als ongewenste intimiteiten uit den boze waren.

Het lijkt me nog wel eens een mooi baantje voor de Vieze Man. Chef Intimiteiten bij Sanadome. Kan ie er in zijn regenjas mooi de hele dag voor zorgen dat de stelletjes – en dan vooral de oudere – van elkaar afblijven. Alles voor schoon water.

Geen opmerkingen: