zaterdag, augustus 11, 2007

Ik ben Slangenman

Je had Spider-Man. Een gozer met de kenmerken van een spin. Je had Superman. Een kleerkast met de kenmerken van een vogel. Superman kan vliegen, like a bird in the sky.

Dan had je George W. Bush. Een politicus met de kenmerken van een chimpansee.

Nu is er Slangenman. Een man met de kenmerken van een slang. En dat ben ik.

Gisteravond besloot ik mijn huid deels in te ruilen voor een nieuwe toplaag, precies zoals slangen dat doen. En precies zoals ook slangen dat doen, stroopte ik zo een geschubd en ultradun laagje af.

Ik geef toe, veel is het nog niet. Maar het is een teken. Ik ben Slangenman. Later vandaag probeer ik een struisvogelei in een keer door te slikken.

Morgen ga ik in een boom hangen en een koala wurgen. Of zoiets. Ik kom er wel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Whaha! ben benieuwd naar de afloop!